سوالات پرتکرار خدمات پس از فروش
هنگامی که کالایی بازپس فرستاده شود، پس از کارشناسی و تایید واحد خدمات پس از فروش فروشگاه خاص،در صورتی که کالا در انبار موجود باشد تعویض و دوباره ارسال میشود و در صورت موجود نبودن کالا هماهنگی لازم برای استرداد مبلغ سفارش با مشتری به عمل آمده و تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری مسترد خواهد شد.
اما در صورتی که در واحد کارشناسی دلیل خریدار مورد قبول واقع نشود کالا به خریدار بازگردانده میشود که باز هم هزینه ارسال برعهده مشتری میباشد.
ضمانتنامه اصالت کالا به این معناست که محصول اصل (غیر فیک) میباشد. و تضمین اصالت کالا نیز به کالاهایی تعلق میگیرد که کالا و بستهبندی آن به محض رسیدن به مشتری باید از لحاظ فیزیکی کاملا سالم باشند.
شایان ذکر است به تمامی کالاهای خریداری شده توسط مشتری، به مدت 7 روز مهلت تست داده می شود (به جز محصولاتی که از طریق تحویل حضوری به مشتری تحویل داده میشوند) تا مشتری از سالم بودن دستگاه اطمینان حاصل نماید. وبعد از هفت روز، هیچگونه گارانتی و خدماتی از جانب سایت ابوشهاب، بابت دستگاه به مشتری، داده نخواهد شد.
زیرا در سفارشاتی که مشتری بصورت حضوری کالای خود را تحویل میگیرد، همکاران ما در فروشگاه ابوشهاب محصول خریداری شده را در حضور مشتری باز کرده، سپس به صورت کامل تست و راه اندازی میکنند و تحویل خریدار میشود. بدیهیست در صورت داشتن هر گونه ایراد فنی یا فیزیکی بلافاصله محصول تعویض میدهند.